ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Flash 96 (Βίβα Τζίμη!)

Επειδή προέκυψε ένα θέμα με την αποχώρηση του Τζίμη Πανούση και κάποιων άλλων -ανάμεσά τους κι εγώ- από τον αυτοδιαχειριζόμενο ραδιοσταθμό Flash 96, θέλω να πω πως με εκφράζει απόλυτα η δήλωση του Τζίμη Πανούση. Δεν έχω απολύτως τίποτα εναντίον των εργαζομένων στον Flash 96, αφού, ουσιαστικά, δεν τους γνώρισα ποτέ, με εξαίρεση κάποιους τεχνικούς και μερικούς δημοσιογράφους με τους οποίους είπαμε μόνο ένα «γεια».
Πήγα στον Flash 96, μετά από πρόταση του Τζίμη Πανούση. Ήμασταν εκεί κάπου δέκα ημέρες.
Για να είμαι ειλικρινής, εγώ πήγα μόνο για τον Τζίμη Πανούση. Ήθελα πάρα πολύ να τον γνωρίσω, ήταν η δεύτερη φορά τα τελευταία χρόνια που μου έκανε την τιμή να μου ζητήσει να είμαστε στον ίδιο σταθμό, και πήγα τρέχοντας.
Η σκέψη ότι θα κάνω εκπομπές μαζί με τον Τζίμη Πανούση ήταν ικανή να με τρελάνει. Και του είπα ξεκάθαρα πως, αν φύγει από τον Flash, θα φύγω κι εγώ.
Βέβαια, πήγα στον Flash 96 κι επειδή υποτίθεται πως είναι αυτοδιαχειριζόμενος. Διαφορετικά, αυτά..  τα πέντε χρόνια -μετά την χρεοκοπία- θα είχα πάει σε άλλους σταθμούς που θα με πλήρωναν κιόλας.
Ήξερα πως δεν θα πληρώνομαι στον Flash, όπως κανείς, και πως χρήματα μπορεί να υπήρχαν μετά από μήνες αλλά εγώ τα γουστάρω αυτά τα αυτοδιαχειριζόμενα· χώρια που εγώ θα πλήρωνα κι από πάνω, για να κάνω εκπομπή μαζί με τον Τζίμη Πανούση.
Χάρηκα πολύ που γνώρισα τον Τζίμη Πανούση και συζήτησα μαζί του. Είναι ένας πολύ γλυκός και καλός άνθρωπος. Επίσης, είναι μια κατηγορία μόνος του. Ελπίζω να καταφέρουμε επιτέλους κάποια στιγμή να συνεργαστούμε κάπου αλλού. Αν κι εμένα θα μου αρκούσε να πηγαίνουμε πού και πού για κάνα καφεδάκι ή σε καμιά ταβέρνα και να τα λέμε. Πέρασα υπέροχα αυτές τις λίγες ημέρες.
Στους εργαζόμενους του Flash, εύχομαι το καλύτερο. Αλλά πρέπει να είσαι και λίγο έξυπνος σε αυτή τη ζωή. Διαφορετικά, σε κάνουν ό,τι θέλουν. Κι εσύ δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα.
(Με την ευκαιρία, να γράψω πως η προσωπική μου δέσμευση πως δεν θα δουλέψω σε μεγάλα ΜΜΕ δεν ισχύει πια. Πέντε χρόνια ήταν αρκετά. Τώρα έχουμε πια μια αντιμνημονιακή κυβέρνηση, η χώρα γυρίζει σελίδα, οπότε γυρίζω κι εγώ. Αυτό δεν σημαίνει πως θα εργαστώ σε μεγάλο ΜΜΕ. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να το κάνω.)

Πιτσιρίκος