ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Χατζηνικολάου: Προσωπικά δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ

Τι λένε η Μάγδα Τσέγκου και άλλοι δημοσιογράφοι της «λίστας Καμμένου»

Την ύπαρξη του ονόματος του στη λίστα των δημοσιογράφων που φέρονται να έχουν λάβει χρήματα στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας του ΚΕΕΛΠΝΟ και την οποία μελετά το πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ μετά την παράδοσή της από τον Πάνο Καμμένο, εξηγεί ο εκδότης-δημοσιογράφος Νίκος Χατζηνικολάου με ανάρτησή του στο twitter.
Ο δημοσιογράφος υποστηρίζει πως τα χρήματα αυτά (398.000 ευρώ) αντιστοιχούν σε διαφήμιση 2 ετών που έλαβαν ΜΜΕ στα οποία είναι μέτοχος και πως ο ίδιος ως ιδιώτης δε σχετίζεται με το ποσό αυτό.
"Προσωπικά δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ. Όσα αναφέρονται είναι διαφήμιση 2 ετών σε εταιρίες ΜΜΕ στα οποία είμαι μέτοχος" έγραψε στο twitter ο δημοσιογράφος και μέτοχος του Real Group.
Μετά τις καταγγελίες ο Νίκος Χατζηνικολάου είχε και... διάλογο με τον Πάνο Καμμένο στο Twitter:..
“Κατά τη λογική Καμμένου με χρηματίζει και η μπύρα Heineken; Εχει διαφημιστεί περισσότερο απο το ΚΕΕΛΠΝΟ στα ΜΜΕ που είμαι μέτοχος… Θλίψη!” έγραψε συγκεκριμένα ο εκδότης της Real News.
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας απάντησε λίγο μετά γράφοντας:
 “Κατέθεσα την λίστα του ΚΕΕΛΠΝΟ με τα ποσά που εδώθησαν σε μέσα και δημοσιογράφους ποιά είναι νόμιμα θα φανούν δεν κατηγορώ”.
“Η λίστα είναι χαλκευμένη. Γράφει το όνομα μου. Δεν έχω πάρει ούτε ένα €” ανταπάντησε ο Χατζηνικολάου.
Αμέσως μετά ο Καμμένος έγραψε: “Την έκθεση την παρέλαβα απο τον Πρόεδρο του ΚΕΕΛΠΝΟ ως ώφειλα την έδωσα στην ΕΣΗΕΑ με κάθε επιφύλαξη άλλοι την δημοσίευσαν”.


Tι λέει η Μάγδα Τσέγκου
Σχετικά με το ψευδές περιεχόμενο της λίστας με τα ονόματα των δημοσιογράφων που φέρονται να έχουν χρηματοδοτηθεί από το ΚΕΕΛΠΝΟ, επισυνάπτω την σχετική Διάψευση -Ανακοίνωση που έστειλα στον δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη και το site koutipandoras.gr:
 Κύριοι συνάδελφοι, σε ανάρτηση που κάνατε με κατάλογο ονομάτων που φέρονται ότι έχουν χρηματοδοτηθεί από το ΚΕΕΛΠΝΟ για δημοσιογραφική εργασία, δηλώνω κατηγορηματικά πως δεν έχω λάβει ούτε ένα ευρώ από το ΚΕΕΛΠΝΟ και κακώς εμπλέκετε το όνομα μου . Παρακαλώ για την άμεση διόρθωση του δημοσιεύματος σας σχετικά με την εμπλοκή του ονόματος του και την αυτολεξεί αναπαραγωγή της διάψευσης μου.
Μάγδα Τσέγκου

Τι δήλωσαν οι άλλοι δημοσιογράφοι
Κάποιοι από τους δημοσιογράφους, εκδότες κλπ που τα ονόματά τους περιλαμβάνονται στη «λίστα Καμμένου» μίλησαν στο zougla.gr:

Μ. Κουρής: «Ας μας δείξει ο Καμμένος τα επίσημα χαρτιά. Δεν έχω πάρει ποτέ χρήματα από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Ούτε ο Γιώργος Κουρής».

Γ. Κουρής: «Εάν αυτός που κατασκεύασε τη λίστα που ανήρτησε το site του περιοδικού Hot Dog, με τους δημοσιογράφους που λάδωνε το ΚΕΕΛΠΝΟ και γράφει ότι «Ο Κουρής πήρε 273.000 ευρώ», αναφέρεται σε εμένα τον Γιώργο Α. Κουρή, την εφημερίδα ή το κανάλι μου, είναι ψεύτης και απατεών, γιατί τέτοιο ποσό δεν έφτασε ποτέ σε εμένα, τον σταθμό ή την εφημερίδα μου, που ήταν αποκλεισμένα από κρατικές διαφημίσεις, με κυβερνητικές εντολές. Εάν πάντως αυτά τα 273.000 ευρώ υπάρχουν στο ταμείο του φαληρημένου από τις πολλές ρεμούλες ΚΕΕΛΠΝΟ και δεν έχουν φαγωθεί ακόμη και προορίζονται για διαφήμιση στην kontranews και στο kontra channel, αφού τους ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον τους για μένα, που εκδηλώνεται βέβαια κατόπιν εορτής και μετά το μεγάλο φαγοπότι που γινόταν στο ευαγές αυτό κρατικό ίδρυμα επί πολλά χρόνια τους παρακαλώ, να μας στείλουν τα χρήματα αύριο, ή να περάσουμε εμείς από τα γραφεία τους να τα πάρουμε, γιατί λόγω της κρίσης και των κλειστών τραπεζών, τα χρειαζόμαστε επειγόντως! Για τον κόπο τους μάλιστα, μπορούν να κρατήσουν από τα 273.000 ευρώ που γράφουν ότι πήραμε, τα 50.000 ευρώ για μίζα».

N. Χατζηνικολάου:
Η εφημερίδα μας έγραψε πρόσφατα για το πάρτι στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Αυτό τα λέει όλα.

Ν. Ευαγγελάτος
: Με καλύπτει πλήρως η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ.

Α. Σκαναβής, Ελεύθερος Τύπος: Πράγματι τα μέσα του Ομίλου έπαιρναν χρήματα από το ΚΕΕΛΠΝΟ για προώθηση διαφημίσεων. Υπήρχαν ούτως ή άλλως οι διαφημίσεις και στα site και στην εφημερίδα. Μάλιστα, μας οφείλονται χρήματα τα οποία δεν έχουμε εισπράξει αν και έχουν τιμολογηθεί.

Γ. Τράγκας: Έκλεισα τις εφημερίδες και τα site μου το 2009. Ένα περιοδικό βγάζω (Crash). Τα λογιστήρια μου είναι ανοιχτά. Τα χρήματα αυτά διανεμήθηκαν παλιά, μέσα μία εξαετία, σε τρεις εφημερίδες, ένα ραδιόφωνο και ένα κανάλι.

Τ. Χατζής: Δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ ως φυσικό πρόσωπο, το διαψεύδω κατηγορηματικά. Οι λογαριασμοί μου είναι ανοιχτοί.

Μ. Τσέγκου: Δεν έχω καμία σχέση με τα χρήματα αυτά. Εντός της ημέρας θα βγάλω διάψευση.

Π. Κουσουλός: Με καλύπτει απόλυτα η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ αλλά και αυτή του ΚΕΕΛΠΝΟ. Όμως η στοχοποίηση και η λάσπη στον ανεμιστήρα δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα.